מחירון מחירון   צור קשר 077-5355270 עגלת קניות החשבון שלי החשבון שלי

כרטיסי ביקור פויל מובלט 5.5X5.5

הדפסת כרטיסי ביקור מרובעים בגודל 5.5X5.5 ס''מ. מידה מיוחדת המתאימה לאנשים ועסקים מיוחדים. זוהי מידה כלכלית, יוצאת דופן ואפקטיבית במיוחד להדפסת כרטיסי ביקור.
כדי להזמין, בחרו באחת האפשרויות הבאות:
עיצוב אונליין
עיצוב אונליין בחינם
העלאת עיצוב
העלאת עיצוב מוכן
עיצוב מקצועי בתשלום
עיצוב מקצועי בתשלום
מחירים וזמני ייצור
נייר:
תוספות וגימורים:
בחירה









כמות הדפסה בצבע מלא צד אחדהדפסה בצבע מלא דו צדדי זמן ייצור
100649 ₪
(6.49 ₪ ליח')
672 ₪
(6.72 ₪ ליח')
כ-4 ימי עסקים
250667 ₪
(2.67 ₪ ליח')
698 ₪
(2.79 ₪ ליח')
כ-4 ימי עסקים
500693 ₪
(1.39 ₪ ליח')
740 ₪
(1.48 ₪ ליח')
כ-4 ימי עסקים
1000751 ₪
(0.75 ₪ ליח')
830 ₪
(0.83 ₪ ליח')
כ-4 ימי עסקים
2000866 ₪
(0.43 ₪ ליח')
1096 ₪
(0.55 ₪ ליח')
כ-4 ימי עסקים
30001118 ₪
(0.37 ₪ ליח')
1324 ₪
(0.44 ₪ ליח')
כ-4 ימי עסקים
50001660 ₪
(0.33 ₪ ליח')
1994 ₪
(0.4 ₪ ליח')
כ-4 ימי עסקים
המחירים כוללים מע''מ. זמני הייצור אינם כוללים זמני משלוח

כרטיסי ביקור עם פויל מובלט בגודל 5.5X5.5 מרובע

כרטיסי ביקור עם עיצוב פויל מובלט מאפשרים לאנשי עסקים וללקוחות לשמור אתכם על קשר! מטרתו של כרטיס הביקור היא בעיקר פונקציונאלית, אך לא רק. כיום, תוכלו לעצב עצמאית (או איתנו), כרטיס ביקור מעוצב, ייחודי וכזה שמדבר בשפה אחת עם שפת המותג שלכם. הטבעה על הכרטיס הופכת אותו מכרטיס בנאלי, לאחד שמספר סיפור. ניתן לבצע הדפסות והטבעות על צד אחד של הכרטיס, או על שני צדדיו.

טיפ מאיתנו: השתמשו בהבלטה במידה

ישנם כרטיסי ביקור שבהם כל הפרטים המצויינים על הכרטיס, מובלטים. אנו מאמינים כי מה שמייחד כרטיסי ביקור פויל מובלט 5.5X5.5, הוא דווקא השימוש העדין בהבלטה. לדוגמא: במקום להבליט את כל הפרטים השונים, יהיה כדאי להבליט רק את הלוגו או את הסלוגן שלכם. כך, הם בולטים בהשוואה לכל הפרטים האחרים, וכך נוצרת לכרטיס אווירה ייחודיית ואלגנטית יותר.

בעת שהאלמנט המודגש הוא הלוגו לדוגמא, אתם גם מדגישים את עצמכם כעסק. הלוגו הוא הייצוג שלכם, הוא אתם! הדגשתו ממתגת אתכם כחזקים, מובילים ויציבים, וכך גם אתם מתורגמים בתודעת הלקוחות, המתעניינים ואלו שמקבלים את כרטיס הביקור שלכם.

הפרטים החשובים ביותר על כרטיס ביקור מרובע

לכל עסק יש את הצרכים שלו, ובהתאם גם עיצוב הכרטיס שונה מעסק לעסק. עם זאת, אנו ממליצים על הפורמט הבא:

  • צד 1 של הכרטיס: שם העסק, סלוגן העסק, כתובת ומספר טלפון
  • צד 2 של הכרטיס: אינסטגרם, פייסבוק ומייל