צור קשר 077-5355270 עגלת קניות החשבון שלי החשבון שלי

כיצד תחזק את תדמית העסק שלך?

מיתוגבנוף העסקי התחרותי של היום, כאשר המתחרים מציעים שירותים דומים, זה חשוב לעשות את כל המאמצים על מנת לבלוט ולחזק את התדמית העסקית שלכם. למרות שיש המון מחקרים המראים שהתדמית הנכונה יכולה להשפיע המון על היקף המכירות, עסקים רבים בוחרים להתמקד במכירות נטו, מאשר להשקיע את מרצם בשיווק ובחיזוק התדמית. ונשאלת השאלה – מדוע?

רגע לפני שנציע לכם טיפים שיעזרו לכם להעלות את הרף ולחזק את התדמית של העסק שלכם, בואו רגע נעצור להבין מדוע עסק שרוצה להגדיל את המכירות, צריך להתחיל לחשוב על חיזוק התדמית העסקית, ויפה שעה אחת קודם.

התדמית העסקית חשובה מהמון סיבות ובעיקר כי:

  • היא מייחדת אתכם ביחס למתחרים – תוך שימת דגש על השוני ולא על הדומה, מה שהופך את המותג להרבה יותר בולט בנוף העסקי.
  • היא עוזרת לכם לבנות יחסי אמון עם הלקוחות – כאשר אתם משדרים עקביות הלקוחות יאמינו למסרים שלכם. יחסי אמון מובילים להגדלת המכירות.
  • היא מסייעת למשוך אליכם לקוחות – כשערכי המותג והמסרים שלכם חזקים, הם יהדהדו למרחקים מה שיעזור למשוך אליכם קהל יעד בעל ערכים דומים.
  • היא תורמת המון לשימור לקוחות – כאשר יחסי האמון טובים, הערכים והמסרים חזקים יהיה יותר קל לשמר לקוחות ולגרום להם לחזור אליכם שוב ושוב.

אז איך עושים את זה?

יש כמה שלבים:

  1. גיבוש אסטרטגיה שיווקית – השלב הראשון בדרך לחיזוק התדמית העסקית הוא לפתח אסטרטגיה שיווקית. בשלב זה חשוב להבין את המהות העסקית, ואת כל מה שאתם מנסים להגיד. לאחר מכן, עליכם להעביר זאת הלאה בצורה יעילה כאשר אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות התאמת מוצרי השיווק: שימוש בלוגו הנכון, הדפסת מוצרי דפוס ממותגים ובחירת צבעים שייצגו את המותג, כל אלו ועוד הם מאפיינים שיעזרו לכם ליצור חזות עקבית ואחידה שתעזור למסר שלכם לעבור חלק כשאתם משווקים את הפתרון שלכם לשוק, כל שכן פונים אל קהל היעד.
  2. חיזוק התדמית גם בקרב העובדים – לא רק הלקוחות צריכים לפתח דעה חיובית על העסק שלכם, אלא גם העובדים. כאשר כוח העבודה הופך למאמין אמיתי בעסק, על השירותים והמוצרים שמספק, כל אחד מהעובדים יהפוך לשגריר ויעזור לכם לחזק את התדמית הכוללת. מה גם שזה יציג את העסק עצמו כמקום מיטבי לעבוד בו. איך משיגים זאת? התמקדו בשיפור סביבת העבודה, בהכשרות וסדנאות, או בארגון אירועי גיבוש לעובדים. ערבי גיבוש הם רעיון מעולה שמסייע להעצים משמעותית את הקשר בין העסק לעובדים. וכמובן שעליכם להשקיע במיתוג והתאמה אישית על ידי הדפסת תגי שם, כרטיסי הושבה, תוכנייה המפרטת את לוח הזמנים של האירוע, תפריט מותאם אישית ועוד שלל פריטים שיחזקו את המותג ויתרמו לתחושת השייכות והנאמנות של העובדים.
  3. שיפור חווית הלקוחכאשר אתם רוצים לחזק את התדמית העסקית, עליכם גם להתמקד בשיפור חוויית הלקוח במידה רבה. כאשר ללקוחות יש חוויה חיובית, סביר להניח שהם יהפכו ללקוחות נאמנים של המותג וימשיכו לחזור אליו. את הקשר עם הלקוח ניתן לחזק בנקודות מגע שנות, החל במקום שבו הם מבצעים את הקניות, דרך שירות הלקוחות ועד יצירת אינטראקציה גם לאחר הרכישה. מומלץ לשקול להעניק מתנות ממותגות ללקוחות כמו למשל תיקים ממותגים לשימוש חוזר או פד ממותג לעכבר אשר יספקו ערך מוסף מחד, ומאידך ישמרו על המותג בתודעה.

אל תשכחו – עקביות היא המפתח להצלחה. וודאו שהלוגו, הצבעים, השפה, הערכים והמסרים של המותג אחידים בכל הפלטפורמות, מה שיוצר זהות מגובשת ומותג שאפשר לזהות באופן מיידי. כמו כן שמרו על קשר רציף עם הלקוחות, השיבו על השאלות שלהם, הפגינו את המומחיות שלכם, והקפידו להראות נוכחות, מה שגם בסופו של דבר ישפיע לחיוב על התדמית העסקית. 

מאמרים

מחירים תחרותיים

מחירים תחרותיים כל השנה
הדפסה איכותית ברמה בינלאומית

ציוד מתקדם וחדיש
משלוחים מהירים לכל הארץ

מגוון אפשרויות שילוח
אלפי לקוחות סומכים עלינו

עשרות אלפי לקוחות נאמנים