פעם מיתוג כנסים היה נחשב לנחלתם של אירועים בקנה מידה עולמי בלבד, כאלה שדורשים תקציבי עתק של מאות אלפי שקלים, אבל היום? זה כלי בסיסי, מתוחכם ונגיש לכל מי שרוצה לעשות בו שימוש, וזו יכולה להיות עמותה, זה יכול להיות עסק קטן וזו יכולה להיות חברה ענקית. בעידן כמו שלנו, בו יש לא מעט הסחות דעת, עסק שרוצה למתג את הכנס שלו יכול לעשות זאת במגוון דרכים ובדיוק על זה אנחנו הולכים לדבר היום. אז מהן הדרכים הטובות ביותר למתג כנס בימנו? הכנו לכם את כל התשובות.
שלטים הם הבסיס, אין שאלה. הם מסמנים, מנווטים, מבליטים. אבל ב-2025 שלטים הם חלק מהשפה החזותית של הכנס כולו. זה בא לידי ביטוי בדרכים רבות ובהן הדפסה איכותית, עיצוב שמדבר את הערכים של המותג וצבעוניות חכמה. השלטים של היום משולבים באלמנטים של חוויית משתמש, עם קודים של QR שמובילים לאפליקציית הכנס, אלמנטים גרפיים אינטראקטיביים שמצלמים איתם סלפי ואפילו שלטים עם שכבות עומק שמייצרים אפקטים של תנועה ותלת ממד.
היתרון ברור – שלט הופך מנקודת ציון לעוגן העיצובי באירוע, וכשהשלטים מעוצבים בהתאם לקו אחיד ומובחן, הם גם מסייעים בניווט וגם מעצימים את תחושת הייחודיות של האירוע.
ב-2025, חולצות ממותגות הן כבר מזמן הרבה יותר מפריט לבוש של צוות התפעול באירוע, הן הפכו לחלק מהאסטרטגיה החזותית והרגשית של הכנס. החולצות מספרות סיפור – בצבע, בגזרה, בבד ואפילו במסר הקטן שמודפס בצד האחורי או על השרוול. מה שחשוב להבין זה שלא מדובר רק במיתוג, אלא בבחירה ערכית – חולצה איכותית גורמת למשתתפים להרגיש שהם חלק ממשהו חשוב, יוקרתי, חד פעמי. לא מעט משתתפים אומרים שחולצות ממותגות הן המזכרת המועדפת עליהם מכנסים, בעיקר כשהן מעוצבות בסטייל שמתכתב עם טרנדים של היום.
אז נכון, זו הוצאה לא מבוטלת, לתת לכל אורח חולצה עולה לא מעט, במיוחד באירועים גדולים, אבל כשחושבים על כמות הפעמים שבהן החולצה תילבש – בבית, בחדר כושר, ברחוב – מבינים שזו השקעה בפרסום לטווח הרחוק.
בקבוק מים רב פעמי עם חריטה אישית? מטען נייד ממותג? מחברת אקולוגית בעיצוב מיוחד ועדין? כל אלה הם הרבה יותר מעוד איזה שקית עם לוגו שאנשים מקבלים, מדובר בכלי ליצירת קשר אישי. כשחוויית הלקוח עומדת במרכז הכנס שלכם, אתם חייבים להיות יצירתיים והשוק מציע מגוון רחב, אבל דווקא ההתאמה האישית היא זו שמייצרת את האפקט האמיתי. ארגונים שבוחרים להשקיע בפריטים איכותיים, שהמשתתפים שמגיעים ממש מרגישים שחשבו עליהם כשעיצבו אותם, מרוויחים קהל שמרגיש מחובר ומוערך.
פעם שמשונית הייתה פתרון מהיר לכיסוי גדרות באתרי בניה, אבל היום? מדובר בכלי עיצובי מהמעלה הראשונה. שמשוניות איכותיות משמשות כרקע לצילומים, להכוונה חכמה ולחיבור בין אזורים שונים בכנס.
הדפסת שמשוניות עברו אבולוציה של ממש – הן עמידות יותר, צבעוניות יותר ובעיקר נתפסות כאופציה אסתטית ולא רק פונקציונלית. שמשוניות ממותגות במידות גדולות עושה אפקט ויזואלי מהרגע הראשון והכי חשוב – הן מצטלמות מצוין ברשתות החברתיות.
מיתוג מוצלח לא מתחיל מהשאלה מה נשים על הלוגו הוא דווקא מתחיל מהשאלה מה ירגיש האורח כשהוא ייכנס לאולם? מה יגרום לו להרגיש שזו חוויה ששווה לזכור? איך הוא יתאר את הכנס הזה לאנשים שלא היו בו?
הקו המנחה של מיתוג כנסים בימנו הוא יצירת סיפור אחיד, כזה שבא לידי ביטוי בכל פרט, קטן כגדול. זה אומר הדפסות איכותיות וגם התאמה בין פריטים, חשיבה על החוויה הכוללת, והבנה עמוקה של הקהל שמגיע. כשכל האלמנטים מדברים את אותה השפה, מיתוג הכנס הופך להצלחה גדולה.
חשוב להוסיף מתקני תצוגה, שרשראות דגלים, תגי שם ממותגים, חוברות ועלונים בהתאם לאופי הכנס. ניתן להזמין את כל המוצרים באינק – צרו קשר ונעזור לכם להכין את הכנס הבא שלכם.